. . .

tjabba! varför är man så dum jämt och sitter med vartenda plugg enda tills sista minut? den här veckan har jag haft nånting varje dag.. igår var det rättskunskapen och satt såklart kvällen innan. idag var det internationell ekonomi vi skulle redovisa, gjorde det timmen innan. imorgon har jag nationella och det sitter jag med nu. men ibland räcker ju dumheten till betyg ändå! man blir ju så motiverad när det är nånting roligt som väntar... colombias resurser, bodelning, big bang, en obekväm sanning och bla bla bla.

kan visa nånting gott jag åt på lovet! evelina och malins tårta! malins specialitet: en kladdkaka ;)
image132

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaa.. den va bra go va :) fast jag gillade dekorationerna mest! haha..

2008-04-01 @ 21:28:53
Postat av: sanna

Vad för bild? :P

2008-04-02 @ 16:36:57
URL: http://sanbac.blogg.se
Postat av: liten malin

åh vilken superfin kladdkaka vi gjorde!! *sToLt*

2008-04-02 @ 20:32:33
Postat av: Einar

Den ser bränd ut!

2008-04-10 @ 20:47:36
Postat av: Evelina

äsch, du är bara avis för att du inte fick något av den.. ses ikväll einar :)

2008-04-11 @ 08:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0