EVERYDAY IT'S 1989

idag har jag evis och majsi varit på festyran och letat kläder till modevisningen. helt plötsligt idag kändes det så jätte jättebra med allting. världsgulliga lilla tanten som äger alltihop lät oss hyra kläder och peruker alldeles gratis eftersom det skulle vara till vårat projekt :) och jag kan även passa på att gör reklam för henne genom att säga att hon har ALLT!  man kände sig tillomed lite nostaligsk när vi gick mellan alla 50 - 80-tals kläder trots att jag inte ens levde då!! otroligt! ;)

..det är alltså precis om en vecka vi ska redovisa, samma dag som både påsen och anton fyller år, och bäst av allt så kommer min pojke hem från ryssland... vilken dag att längta till:)

adios /m

Kommentarer
Postat av: Maja

Halåee vi måste ha skrivit inläggen i precis samma minut. Kolla bilderna på min ;) HA!

2008-04-17 @ 21:42:52
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0