friday i'm in love

sådär, min fredag i bilder:

eftersom gabbie hade sailortema på sin födelsedagsförfest så målade emelie sailorinspirerade saker på våra kroppar. maja vill också visa att hon går på gym ;)

hade många kort på malin på min kamera. kanske är hon något av en linslus eller så är det för att hon är så snygg och fastnar som en smäck
the whole club was lookin at her, she hit the flo, next thing you know, maja got low low low low low low low low

allsång: "ohh romeo, where do you have you're juliet?"

vi åkte till stadshuset

SLUT.


Kommentarer
Postat av: Maja

hahaha det ser ut som jag har två bröst som sitter på ryggen!!

2008-04-13 @ 20:22:04
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: Malin p

men serri.. skrattar jag sådär? :O haha

2008-04-13 @ 21:14:51
Postat av: Anonym

ja du ser ut sådär malin!

2008-04-14 @ 08:46:05
Postat av: Einar

Malin, och jag är koolast

2008-04-27 @ 15:45:09
URL: http://einarjean.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0