good life

varför snöar det nu?? det är inge roligt när man bara vill ha sooommaaaar

nåja. i helgen har jag varit i stockholm lite kalas och shopping. i min släkt är det nämligen många mars och aprilbarn. utöver det här har jag bara fått lägga all min energi på adam som är så full av energi så man undrar vart han får allting ifrån... när man kommer dit får man pröva på inlines, handboll, lasergames, himlarns massa data och tevespel och så vidare. men han är bra söt :) målet med resan var lite att hitta en studentklänning, och det gjorde jag :)) så nu är allt klappat och klart inför studenten så nu får den bara komma!


idag fundilerade jag och mina innebandyvänner på en lagfest. den förra var ju rolig men den här gången hoppas vi på fler partysugna timråIC själar!! och att ingen ska stjäla amandas yxa förstås ;)



sommartider, hej

Kommentarer
Postat av: Angen

yeeeh :D parteeyy! ;)

2008-04-10 @ 21:55:51
URL: http://anklonk.blogg.se
Postat av: Angen

yeeeh :D parteeyy! ;)

2008-04-10 @ 21:57:17
URL: http://anklonk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0