Hejhejhejhej

Idag ska jag studera stjärten av mig, bara för att jag inte ska behöva plugga nåååt i morrn!! För då är det en viss Gabriella som fyller åår :D Så då blir de partaj av, igen.. Still I can't wait  ;) Och kanske man hinner med en frisyr-visning också? Skulle dock inte tro det.....

Jag var hos tandläkaren idag, och gissa vad... jag hade början till TIO HÅL!!! :O Jag hade det på känn.. Fast jag äär flitig när jag borstar mina små gaddar, och fast jag gör det två gånger om dagen! Men som tur var så var det bara bööörjan till hål, så det äär ju inte hål än. Tandläkaren sa att om ja slutade äta så mycket söt-saker så skulle det behöva bli någon lagning. Tuur! Detta är början på mitt nya liv, så fort jag ser alla goda kakor och godisbitar och liknande så ska jag tänka på den illaluktande tandläkaren på een gång (hon måste ha varit rökare, med tanke på hennes andedräkt), och hålla mig borta från frestelserna.

image154
Bjuder på denna blid på mig och söt-bloggarn min :) (som btw inte har några fel alls på sina tänder...)

Jaja.. Have it nice folket! / Evelina

Kommentarer
Postat av: Maja

EVELINA?! TIO HÅL? hahahaha. jag hade inga!

2008-04-10 @ 15:28:20
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: snickarn

mohaha inte jag heller :D perfekta tänder hey!

2008-04-10 @ 15:49:46
Postat av: malin

ojdå... hehe. jag tänkte inte ens på o fråga trodde dom var helt felfria :P

2008-04-10 @ 15:51:46
Postat av: AtB

haha, 10 hål? :P tror ja köper ett gäng tandborstar till dig ;)

2008-04-10 @ 18:39:22
Postat av: evelina

jag har inte tio hål !!! jag har bara början till hål.. de ha ja alltid haft, fast inte såhär många. Jag borstar tänderna noga :'(

2008-04-10 @ 20:37:53
Postat av: AtB

annars e väl 10 hål en killes dröm :P

2008-04-10 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0