I'm the man..

Ska nu berätta om något otroligt pinsamt som hände mig en gång.

Jag bytte skola när jag gick i ettan, från Hedbergska till vackra Timrå. Allt var frid och fröjd, jag gillade skolan och alla mina nya vänner! Första veckan gick som en dans, och jag strotrivdes verkligen. Men en dag hände det.. Jag gick in i matsalen, jag tog min bricka och kollade vad det var för mat. Det var super äcklig mat så därför blev det fil med flingor och en sylt-klick till lunch för mig, gott tänkte jag! Så jag gick genom hela matsalen för att sätta mig med mina nya vänner.

Plötsligt känner jag hur mina fötter tappar fästet och hur hela min långa spinkiga kropp börjar
svaja. Min balans blir sämre och sämre ända tills jag tappar den helt, mina fötter far framåt med ett högt SWISCH, och med en enorm SMÄLL drämmer lillstjärten min rätt ner i golvet. Filen som jag så fint tagit för mig åker ut över hela golvet framför mig, jag suckar lite ledsamt och tänker "inte nått sånt här pinsamt igeen" och lyssnar på hela matsalens tystnad efter mitt fall..... Kollar upp och ser en mat-tant kolla tillbaka på mig, "Äh gå och hämta mer fil du lilla vän, det var säkert ingen som märkte det ändå", HA! tack mat-tantis... Jag ställer mig upp och kollar runt i matsalen, möter alla coola treors blickar och flin och hämtar skamligt mer fil. Sätter mig med mina vänner och skrattar... Skrattar, skrattar och skrattar... FÖRSTÅR NI VAD HEMSKT?

Mina vänner hänger dock med mig än idag så jag tror inte jag förlorade så mycket på fallet... Bara en enormt pinsam grej som bara kan hända mig!

Hade väldigt lite att skriva om idag såå... Nästa gång jag inte har nått att skriva om kanske ni får höra berättlsen om hur mitt ex coola fotbollskompisar gick förbi mej när jag kröp på alla fyra uppför en jätte hal backe.. Kanske!

Hade så bra :) / Yours truly Evelina


Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, om man ändå hade fångat de på film! Du var så söt evelinis! ;D

2008-04-16 @ 16:19:31
URL: http://sanbac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0