Pluugg....

Heheheejj! Så sjukt mkt i skolan nu :/ supertråkigt...! Men som den tappre person jag är så biter jag ihop och pluggar o pluggar o pluggar..... Vi fick våra studentmössor och de andra grejorna i vi hade beställt i går :D Såå skoj!!

Vi har också bollat lite ideér på skolan idag om hur vi ska lösa det här med allt festande sista veckan.. Så vi hade tänkt att lösa allt detta med att sätta upp två husvagnar på parkeringen utanför ishallen! Vad tror ni om de gott folk? Jag tkr de låter hel-festligt :D Nära och bra! Åsså behöver vi ju inte känna dåligt samvete för att vi kommer inklampande mitt i natten hemma heller, vi åker ju bara till husvagnen och deckar där! Peeerfekt, hihi

image131


Jag längtar verkligen nu.. Känns så långt bort, men så säger de bara swisch så är man väl där antar jag :) Åter till studerandet... Pussar o kramar, skriker o jamar / Eveliiina

Kommentarer
Postat av: malin

min älsklingsbild!!

2008-04-01 @ 18:51:14
Postat av: lund

ingen dålig idee om jag får säga de själv!

2008-04-01 @ 20:54:33
URL: http://tobiasfalk.blogg.se
Postat av: Anonym

men evelina inte tänkte vi väl oss utanför ishallen? :P det blir pinsamt! hehe

2008-04-02 @ 16:18:34
Postat av: sanna

MEN KLART VI SKA SOVA I HUSVAGN! :D

2008-04-02 @ 16:36:32
URL: http://sanbac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0