Sailor here I come

Jag är sååå avundsjuk på såå många av mina nära och kära:Isabelle och Linnéa är i just i detta nu i LA och lever fetloppan.. Kristin ska på trosdag få åka tillsammans med sin familj (inklusive min syster) till NY! Själv ska jag sitta kvar här hemma i lilla Timrå/Sunsdsvall och ha tråkigt :( Världen är så orättvis..

På fredag blir det tema/födelsedags fest hemma hos allas våran älskade Gabriella :D Nått kul att se fram emot i alla fall. Jag ska vara mest sailor av alla, trust me!

Hade fint så länge! Hörs och ses, jag är en mes / Evelina


Kommentarer
Postat av: Mjao

Det ska vi nog bli två om.. hehehe

2008-04-08 @ 14:11:40
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: malin

men maja du skulle ju inte vara sailor?

2008-04-08 @ 15:58:52
Postat av: AtB

du verka va en grym poet med alla roliga vitsar, o den här verkar ju stämma rätt bra oxå:)

2008-04-08 @ 16:03:06
Postat av: Maja

klart jag ska vara sailor.. du vet ju vad jag ska vara. fattaru "kapten"?! hehehe

2008-04-08 @ 18:42:21
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0