hard work work..

Är helt slut, har jobbat hela veckan och idag började jag 6. min kropp är inte van att kliva upp klockan 5! den är van att vakna när den är helt utvilad runt tolv-ett. ibland vid tre men då får jag skäll av evelina.. slutar kl 16 och då blir det till att sova, sedan eftersom alla mina vänner jobbar eller har andra planer med sina käresta ska jag umgås med systra mi :)

Får se vad det blir av resten av helgen, är sugen på att gå ut men tror jag sparar mig till nästa helg! ska iaf åka in till Birsta och fixa en sak som kommer göra alla glada. typ. något som jag skulle ha gjort för länge sen! sen tänkte jag söka lite jobb..

Nästa vecka blir det Boda borg om så jag o Malle ska behöva tvinga med alla vänner!! för tydligen så är det äckligt där.. äsch, jag vill leka :)



jag o isabelle, Tobago -06



                  justin konsert -07                                       amandas stuga -06

back to work= se på sista säsongen av sex and the city för tioende gången ;)

byye /malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0