I'M SURPRISED

där överraskade malla mig allt, trots att jag hellre hoppats att hon låg under min säng! som jag tjatat och tjatat

idag har jag varit med salle och pattis på stan. båda smågrisarna har fått jobb till hösten, himla roligt :) sanna kommer vi hitta i donkendriven och påsen på ur&penn. lucky sanna, har tur med generna och inte sväller efter några hamburgare, annars hade jag nog inte känt igen min vän efter några veckor, när hon har svårt att motså allt gott  ;)

ANNARS DÅ. idag har jag haft världens träningsverk från träningen igår. den här sommaren har jag bara tränat EN endaste gång med laget, så gissa om jag är otränad eller otränad. vi sprang i trappor, och sen så sprang vi lite mer trappor. och snälla peder lät oss spela mycket, märktes vad vi gjort hela sommaren.... alexandra prickade mitt i: dom kokande tomaterna.

nu måste jag börja signa ut.. det här var malin hå. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

besök denna länk :) http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=87280

2008-08-14 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0