jag är här för att stanna

ok jag erkänner detta var ju dödskul och om malle och evelina vill så stannar jag!! jag menar, är ju redan med på profilbilden sedan länge och namnet behöver ju inte ändras precis ;) PERFECT!

sitter på jobbet igen, jobbar 6-16 sen kanske även natt. Men det vill jag helst inte eftersom jag har planer med mina kära flickor hela helgen! dock blir det en lugn helg, ska vara kattunge och husvakt hela helgen (malin glöm inte allergitabletterna!) Det har blivit lite mycket utgång på senaste och sundsvalls uteliv har svikit varje gång. nu ska jag inte gå ut förns det händer nått jätteskoj..

eftersom sommaren ändå är slut kan det få bli riktig höst och september så vi får åka till stockholm o se coldplay, shoppa o bara mysa o festa i vår lilla huvudstad. sen ska jag fara o hälsa på bästaste frida i norway för nu saknar jag henne allt för mkt :)




tjingeling /malin pe

Kommentarer
Postat av: henriksson

jippi you always make me happy

2008-08-15 @ 12:45:28
Postat av: evis

åååe min malin så duktig du är :D i likes.... alot!

2008-08-15 @ 14:57:40
Postat av: majsan

Malin, you´re the bomb :,)

2008-08-15 @ 20:33:39
URL: http://majaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0