Fall..

Hösten är här och jag gillar det faktiskt, jag har köpt koftor, köpt en otrooligt snygg (och alldeles för dyr) vinterkappa, börjat ta tag i min körkortssituation (believe it or not), och till och med köpt hem böcker! Det gör mig inget att det är kallt och regnigt, jag tycker det är supermysigt att ligga och läsa och dricka varmt te när man får tid över! Får liksom inte nog av det. Mmm.. Jag tror jag har gått och blivit en höstmänniska :O

Jag tror även att just den här hösten kommer att bli speciell, den kommer liksom inte att vara som alla andra höstar man gått igenom under dom här 19 åren.. Den blir en nystart, en suuperbra nystart!

Idag spöregnar det och jag är helt ledig, så jag ska nu snart åka till malin1 för att sedan åka därifrån till malin2 för att laga mat och se på film :) Det blir fantasifull tacos kvällen till ära! Yummie, det kurrar i min mage.. ´

Bjuder på en gammal men mysig låt, tänkte att den va lite höstlig ;O



XOXO / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0