sleeepy saturday

idag har det varit en mycket trött dag. igår kväll hade toivo fest och det var roligt. jag och anton kom hem vid två.. det jobbiga med det var att jag började jobba klockan nio imorse. tur som jag har blir jag aldrig bakis, alltså bakis som i huvudvärk, illamående.. fast vidare fräsch känder jag mig inte på ett nio-timmars pass.....och som vanligt har jag massa vackra bilder. träffade på bland annat både fäbojäntan och döden.... i samma kropp! det ni

nu ska jag akke o johanna på bio. det skulle vara skönt att sova en skvätt om det blir läskigt


förresten måste alla som jag känner läsa klick idag.. kanske nån du och jag känner är med ;) hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0