slöare

Andra dagen som arbetslös. Känns bra så länge det finna pengar att leva på. Idag har Hanna, Evelina och jag varit på spa på södra berget. Så idag har vi provat på alla sorters bad och ikväll kommer vi sova som prinsessor på ärten. Längtar redan till sängen. Men istället för att hoppa ner i den ska jag masa iväg mig på träning som kommer bli ytterligare ett djävulspass. Vi ska också få prova ut nya matchkläder ikväll. Gillar inte att vi ska byta ut våra fina gula mot fula röda....

Dags att röra på sig för snart kommer Nisse och hämtar mig med cykeln

Kommentarer
Postat av: malla

hihi vi gjorde visst ett samtidigt.. busigt av oss!

2008-08-19 @ 18:45:44
Postat av: malle

nemen! ;)

2008-08-19 @ 18:46:50
Postat av: malla

hämtar upp dej tio i tio / tio imorgon typ! var klar ;)

2008-08-19 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0