sommaren är kort

shit vad sommaren gått fort.. känns inte som det var länge sedan man stod på hedbergska trappen och sjung ut "mp3a sha la la la". kan jag få göra det igen? samtidigt som sommaren gått fort har jag hunnit med en massa saker. student, resan, fester, utgångar, gatufest, en massa mys mm. 
 
har jobbat ganska mkt på sistonde (mkt för att vara mig) men imorgon är jag ledig så då ska jag spendera dagen på stan med endel av mina babes. ska dock smita iväg från dom en stund för att göra topp till tå behandling och sen klippa mig. underbart!

nu ska jag jobba lite, sen när jag slutar ska jag åka till mostugan för där väntar evis och kristin med en kladdkaka! dom är för snälla!


best time of my life..

/malla

Kommentarer
Postat av: evis och kristin

vänta du och seee, det är inte vilken kladdkaka som helst ;) Trust Us!

2008-08-19 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0