SUPRISE!!

Nu blir allt lille Malle och långe Evis förvånad när det är ett nytt inlägg här.. som inte är skrivet av dom utan av MALLA Busigt! Malle känner sig lite ensam när det bara är hon som bloggar så jag tänkte göra hon glad hund och skriva ett inlägg.  (Tur att jag kunde Evis lösenord)

Tro inte att det blir ett roligt inlägg.

Sitter på jobbet där min utsikt är flis- och spånhögar. Mitt jobb är att ta emot lastbilar o väga in dom, men inge lastbilar så långt ögat kan nå så det är icket kul. Tur att man har en massa filmer med sig BAH (msn gubbe). Hittils har veckan bestått av Narnia med min soul-mate och bio och mysfika på Barista med Bea o den där bruden igen, såg Batman som var grymt bra! Vår vän Bea ska flytta till Storsjöodjurets hemstad, tror jag, hon blir iaf den första av Knutby&Timrå flickorna som provar på sambo-livet! Lycka till gumman :)






  Två bilder sen helgens bravader. Men till helgen blir det lugnt... elr?

Det var allt för mig. Får se när jag återvänder. Kanske varje dag. Kanske aldrig mer.
/Snickar-malla

Kommentarer
Postat av: B

Åh tack gumman vad snällt skrivet=) Ni har ju lovat att komma och hälsa på så det är bara att göra det=) Och ja Malin, det är Storsjöodjurets hemstad=P PUSSSSS

2008-08-13 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0