jag tänker låta den här veckan gå fort

har sökt första jobbet idag tills hösten, och tills hela året dessutom är det ju. men eftersom jag har non kontakter kommer jag säkert aldrig få det jag vill. varför jobbar alla mina på ICA?

den här veckan kommer bli den tröttaste i sommar.. jobbar minst 8 timmar varje dag. på onsdag har jag första och sista 12-timmars passet för i år. gruvar mig alltid lika mycket. jag kommer bära ett tiokilos-huvud då. eller. hela veckan. MEN sen har tycker nog chefen jag varit duktig.. för jag får en HEL helgs ledighet. det är den första i sommar. gissa om jag ska sova ut. eller så sover jag inte alls....



lite bilder sen toivos fest såklart. lyckas alltid bara få ett par bra

     

       

1. malle och malla 2. "jag vill ha dendär lurviga katten på ängen" 3. Petter diggar en låt 4. Rappe och hans vokabulär. dah 5. anton o majsan 6. magnus vann på färg åtta(!?) 7. malin fick rosa i goodiebagen 8. master on moonwalk 9. vi hittade en jättefotboll 10. toivo spelade gubben noa 11. (snygga) ante, nikke, rappe o akke 12. vi två 13. Petter och Rok

Kommentarer
Postat av: sallbäzz

tänker du inte presentera döden i bloggen? ;D

2008-08-05 @ 00:56:21
URL: http://sanbac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0