måndag


sasse och henkan.. .... ..(?)

i helgen har jag har roligt med mina kära vänner. jag har varit med alexandra varenda dag ;) har massvis med bilder den här gången också men orkar verkligen inte, nu

början på sista arbetsveckan den här veckan, som tur är den lugn. endast fyra arbetsdagar till, sen är jag arbetslös!! hur känns de ordet!? ARBETSLÖS. vad ska man göra nu egentligen? fast fick ett roligt samtal imorse av en av arbetsgivarna på ett jobb jag sökt..vi får se vart det leder:) mami is calling, byee

Kommentarer
Postat av: Carro

Mellan två jobb heter det ;)

2008-08-11 @ 22:52:54
URL: http://carodan.blogg.se/
Postat av: eveliiina

men ååh så fint du gjort min vän :) blir nästan sugen att skriva nått inlägg ibland..vem vet, jag kanske överraskar nån kväll ;)

2008-08-13 @ 00:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0