weekend

har nu suttit på ett tåg hela dagen och är alldeles slut i min lilla kropp. jag vill också passa på och säga hur stolt jag är över mig själv som lyckades hålla reda på mig själv under resan, till och med biljetterna, mobil och plånbok fick följa med heeela vägen hem. halva den här helgen har jag faktist varit i leksand och kollat på hockey. fick lov att åka tidigare än mina svärisar eftersom jag inte lyckades byta bort söndagen på jobbet. och nu åker anton iväg till tjeckien så nu ska jag sakna honom igen :( så hoppas jag mina kära vänner vill vara med mig till veckan. och förresten..vad gör alla mina hompisar ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit på inflyttningsmiddag och nu ska jag leka taxi inatt! hihiii nu vet du vad malla gjort.

2008-08-23 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0