17 dagar kvar.

Det är söndag och här ligger jag i Evis säng. Hon är och jobbar och nu är det tänkt att jag ska gå ner mot staden o kika på julklapp till hon. Efter det åker vi hem till skogen och myser :) Till motsats från Malles kök är inte vårt täckt av julklappar :/ vår familj (eller mamma och jag, pappa kunde inte bry sig mindre) har knappt börjat!! Måste fixas.

Igår blev det film o spelkväll hos Mattias. Mkt trevligt! Före det var jag på min livs första intervju. Jag hoppas hoppas jag får jobbet, men tror inte det är så stor chans. Många som sökt :( Men jag håller båda mina tår!! Får jag det inte ska jag söka fler jobb. Trondheim känns såå långt iväg just nu.


Med 17 dagar kvar till julafton längtar jag som ett litet barn. Och vad passar inte bra nu om inte två små jullåtar av vår alldeles egna Chris. Fresten.. Ni som vill bli lite avundsjuka och längta till vita stränder läs frida o zaras blogg :)


God jul snart, jag är inte så smart. /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0