Jul o nyår

Öj vad fort denna julen gick. Men jag är mer än nöjd med både klappar o de senaste dagarna. Oskar vår portugis dök ju upp som gubben i lådan på juldan och överraskade oss alla. Det gillade vi :)

Nu är nyår planerad och det blev inte alls som vi tjejer hade planerat från början. Alla blir på olika håll. Maja o Emelie drar till huvudstaden, Amanda till Kovland, Kristin till Vemdalen och jag drar till Härnösand. Evis står o väljer mellan alternativ hon inte ens vill åka till. De andra flickorna vette tusan vad dom ska göra men dom får nog mysigt dom med! Hade varit roligt att fira med mina flickor men är helt säker på att jag får det kalas i Härnta i Mickes stuga. Där väntas bastubad, mysmiddag, pulkaåkning och isvak som jag inte tänker sätta foten i :)

Är så sugen på att fara till Vemdalen, inte just över nyår då, men åka upp en helg och åka skidor o mysa i Eves stuga. Lets do it girlzzzzzzzz!

Och med dom orden säger Malin P hejdå! oh just ja.. en månad till min födelsedag!!!


nyår förra året. jag o min lille pärla! hihi.

Kommentarer
Postat av: Purpleshoee.blogg.se

Puppe! Nu jävlar ska jag börja skriva! ;P purpleshoee.blogg.se, go there för fan!

2009-01-05 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0