Nödvändigt att köra i diket!?

Inatt va jag och Jonathan ute och körde, vi hade en tid att passa. Vi körde på vägen och Jonathan skämtade hela tiden, jag kunde dock inte riktigt skratta med honom åt hans skämt för jag var så stressad. Så körde han i diket och jag blev såå less!! Han satt där i förarsätet och skrattade och skrattade... för att vi skulle hinna komma i tid insåg jag att jag skulle bli tvungen att lyfta honom ur bilen och sedan lyfta bilen ur diket. Jag slet ut min skrattande förare för att sedan lyfta upp bilen på vägen igen, lätt som en plätt. Vi åkte vidare, jag argare än innan och Jonathan skämtgladare än innan. Sen vaknar jag av att mobilen ringer :) 

Jag önskar att jag vore så stark på riktigt också..

Nu ska här fikas på stan med mina kära vänner!

Hejpa / Evis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0