Torsdag

Veckorna går så sjukt fort! Det får gärna gå fort nu fram till jul o min födelsedag men sen stopp o belägg! Redan fredag imorgon och jag har hunnit med en massa denna vecka och en massa mer väntar :) Var på folkan igår och såg underbara julpärlor=julmat & show. Det var fint och jag fick ännu mer julstämmning i kroppen. Kristin sjungde och det var så vackert så vackert :) Maten var äcklig, som alltid när det vankas jul. Skinkan var god dock!

Igår var det 2 veckor till julafton o bara 7 veckor till min stora dag. Då ni mina vänner ska jag bjuda till på ett riktigt partaj! Och partaj blir det även på LÖRDAG! Inflyttningsfest hos syster o sen pubtömning på kåren. Med dessa två o mig. Kanske någon fler.

det gillar vi! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0