för det

hej

för det första vill jag gratulera min allra bästaste vän sanna till den första karriärkvinnan i detta gäng!

för det andra hoppas jag att malla hittar ett jobb så hon kan stanna här med oss! skulle ju sakna na

för det tredje håller jag helt och hållet med malla att vi borde ses allihop, evigheter sen. håller alla tummar jag har för en julmiddag nästa helg!

med den fjärde vill jag ha hjälp med ett svårt val. ska jag klippa lugg eller inte? kom igen. MINST 20 svar ska jag ha men tanke på att det är ungefär så lite folk som läser den här bloggen

för det femte: en fråga till... NYÅR! vad händer på NYÅR? jag börjar bli vimsig

för det sjätte vill jag nämna att jag hade namnsdag både 9&10 och den enda som kom ihåg mig var antons mormor rosa och ricke på jobbet! och malin, efter att jag grattat henne! haha

 för det sjunde.. har jag en sjunde? öö jo. vi håller mina, våra, resterande tummar för kevin imorgon. vi ska heja med en pizza och cola!

..och justja! en åttonde för maja! du ska få en present imorgon och måste påminna mig!

och idag är det den 11e, vilket alltid kommer vara mitt lyckodatum. idag kommer det vara en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Malla

LUGG JA! malin p gillar!

nyår är det du o jag i fin-fina gå bort klänningar, go mat, skumpa! nån fler får hänka om dom är cool nog:)



go kevin go!!

2008-12-11 @ 16:25:47
Postat av: MAJA IVER

SA NÅN PRESENT?!

2008-12-11 @ 19:32:17
URL: http://majaj.blogg.se/
Postat av: Malla som hade namnsdag 10:e

btw.. den enda som kom ihåg mig var du o mamma:( snacka om inte uppskattad!

2008-12-11 @ 22:21:46
Postat av: sanna

Hihi, tänk att jag fick komma på nummer 1, tack söta du! ;D



Och hey, mallapallaballa, jag är så cool att jag inte ens behöver säga till att jag ska vara med på nyår, men jag gör de ändå! ;)



och en sak till, ja må ha glömt bort eran namnsdag, men jag älskar er förbaskat mycket ändå! ;)



2008-12-12 @ 02:38:19
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0