BACK!

Hello! Jag vet, jag haar inte varit inne här på aaslänge... Jag är en dålig människa. Men jag ska försöka bättra mig, promiss :)

Tänkte göra en comeback med att berätta om vad som hände på jobbet igår :D det var en skyhög kille där, hans ögon var sjukt stirriga med alldeles för stora pupiller, han taffsade hela tiden och hans nyckelord i varje mening var: MothaFuckaah.... Jobbet blir så mkt konstigare när man måste servera sånna :/

Måste också bara få skriva att jag saknar alla fantastiskt roliga utgångar jag och mina tjejer har haft.. Hittade dessa bilder och jag VILL gå ut med er riktigt!!! Must do, sooon

          

HAhahaaa.. så jävla fula bilder, roooligt!!

Jaja, nu kommer mammsen snart och hämtar mig så blir det mys på tynderö ikväll igen, i likes ;)


Hade fint så länge! Köp fina julklappar och drick mkt glögg :D Jag äälskar glögg...... / Evelina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja, nu får du ta och skärpa dig Evelina!!! ;)

2008-12-09 @ 14:04:09
URL: http://loouvisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0