Strange

Hellou! Sitter nu och myser med en kopp varm choklad, kom precis hem från jobbet. Mysigt värre :)

Okej, såhär är det.. jag har två konstiga saker jag måste få berätta om.

1. Jag ska fira julafton på familjens sommarrestaurang... Kommer bli SÅÅ konstigt! Är super missnöjd, men dom vuxna i min släkt  (alla utom jag och mitt tre-åriga kusinbarn) har tydligen fått haft en åsikt om detta och därefter bestämt det . Ååh, jag jobbar och ju och svettas på det där stället hela somrarna! Det är liksom inget ställe jag kommer kunna slappna av på, och SPECIELLT inte när det inte ens finns en soffa utan bara massa trästolar och träbord.. Det kommer ju bli mysigt ändå, men det känns konstigt



2. I morgon ska min mamma låna min lägenhet så att hon och hennes arbetskamrater ska kunna förfesta, dricka lite sprit och ha lite trevligt innan dom går ut på krogen. URSÄKTA?? Deet är konstigt! Mamman lånar inte lägenheten av sin dotter för att festa, jag vet inte varför men det klingar helt enkelt konstigt..



JAJAA, julafton blir mysig för jag får massa julklappar och hela släkten kommer hem :) och okejdå, det är väl kanske helt okej med sin 50-åriga mamma supandes i sin lägenhet med arbetskamrater.. Jag vet inte, men kanske

Skönt att få tala ut

Nu ska jag soova, harne! / Evelina

Kommentarer
Postat av: Pinnen

1. Vilka minnen...

2. Vilka minnen...

2008-12-22 @ 13:32:02
URL: http://odawg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0