15, 16 och 17

den här helgen har det varit mycket. och då menar jag många roliga saker, såklart
fredag: på dagen vart glad över nyheten att vi INTE hade matteprov. på kvällen var det dags för första springbreaket. vi förfestade då hemma hos pausen, och som evelina sa så var det jääääätteroligt! masterbob styrde sina små bobbar ;) själva festen sen var väl helt okej, men hade högre förväntningar.... hoppas att evis lägger ut lite bilder sen som hon lovat!
lördag: vi hade 50-års kalas för pappa, och med våran tjocka släkt var det fullt hus i princip hela dagen. var tvungen att slinka ifrån vid fyra eftersom vi hade match. är ledsen över att nästan aldrig kunna vara stolt över resultatet.... vi förlorade alltså, trots att vi var duktiga. mer kalas när jag kom hem. på kvällen var jag med min kära pojkvän.
söndag: jobbade en snabb dag mellan 10-18... så nu är jag trött. och vet ni vad det är ikväll? i en annan del av köping :) men min lillasyster är sjuk så nu jag ska fly hemifrån..

hej på er/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0