21 februari

vad skönt det är med lediga dagar.. vilken otur för mig att jag inte kan vara ledig från skolan på min enda lediga dag! jag har pluggat hela morgonen och jag blir inte klokare för det. försök knäcka den här nöten;

"Ni skall under en vecka konstruera en volym som rymmer 0,93 liter. En cylinder.

Kruxet är att ni skall göra dom så att ni använder så lite papper/plåt som möjligt och ni skall bevisa det matematiskt!" blääääh.. jag försöker förstå men jag gör det inte ändå.....

men en liten glad nyhet i allt det här tråkiga. om en vecka kommer hannsing hem :D det blir typ den lyckligaste dagen på typ jättelänge!
image63

Kommentarer
Postat av: Mange

21 februari i fjol...en av dom värsta dagarna i mitt liv.



Usch.

2009-08-01 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0