Allt och ingenting..

Måste bara få börja med att ge lite beröm till mina kära vänner Kiristin och Malin Hå för att ni är så duktiga och pluggar matte C! Mycket strongt måste jag säga, jag är riktigt imponerad :p jaja..

Det är såå mycket utgångar framöver, förstår inte hur jag ska ha råd ooch hålla prtyhumöret uppe helg efter helg.. Fast med The Ladies vid min sida så ska det nog inte vara några problem, inte med partyhumöret iaf ;)

I morrn ska jag vara duktig och gå på musclepump, något jag gjort förut (förra onsdagen) och som gjorde att jag inte kunde gå normalt på en hel vecka..! Hoppas det inte blir lika hemskt den här gången :/ kan ju inte ta några lättare vikter heller.. har ju dom lättaste redan.. haha :p

På lördag är det våningen som gäller, som min classmate Henke och min kompis pojkvän Simba håller i! Kom diit! Lycka till pojkar, hoppas de går bra :D


image64
längtar till sommaren...



Efter detta otroligt osammanhängande inlägg säger jag: Sov väl, jag är en säl... ! / Evelina


Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack så mycket! Hoppas ni får en trevlig kväll. :)

2008-02-21 @ 23:10:05
URL: http://www.henkan.org/blogg/
Postat av: Gabbie

haha "kan inte ta några lättare vikter heller" :P wie! vi ska ha kul på lördag :)

2008-02-22 @ 08:52:55
URL: http://gabbiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0