Bakning for life!

Har nu för kanske tusende gången försökt baka, jag försööker verkligen! Men lika mycket som jag försöker, lika dåligt blir de varje gång.. haha.. Måste börja lyssna mer på mina vänner, och sluta med bakningen heelt! ;) snart kommer våra stackars gäster också som kommer måsta sitta och äta den äckliga kakan och låtsas att den är god :p fast jag hoppas att det mest bara är utseendet som jag misslyckats med, och att smaken är som den ska!


image60
(det är dock inte bränt i det mröka hörnet, bara skugga.. fast den ser väldigt äcklig ut ändå)



P.S. I rather laugh with the devil, than cry with angels!

Fina ord från en fin människa, tack Maj!

Peace / Evelina



Kommentarer
Postat av: Walle

Jag är KUNG på att baka :D

2008-02-18 @ 20:02:50
URL: http://mikaelwalle.blogg.se
Postat av: majs

hahahah tööööötn!!! "I rather laugh with the sinners than cry with the saints" HAHA mongis

2008-02-19 @ 12:41:30
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: evelina

haha sorry maja :p men, ääh, de blev ju typ samma ändå.. inte så noga! :D

2008-02-22 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0