don't stop until you get enough

nu har det varit lite bloggtorka här då för mig ett bra tag.. evis sköter ju deet här så himla fint och har lyckats redovisa våran helg jättebra!! :D tyckte fredagen var määst bääst och lördagen var lite mindre bäst. vi grattade malla på fredagen, hon fick en massa spel som vi spelade, sen gick vi ut på krogen! nästan bara vi ute kändes det som men vi hade roligt ändå!!!! på lördagen var det studentfest för oss och det slutade helt OK de med.
evelina har ju lagt ut superfina bilder sen fredagen, och det ser inte ens ut som att jag är med där.. men jag kan berätta att det är jag med mittbenan! mohah

fest både fredag + lördag=dötrött söndag.. men då hade vi ju match som gick siit, och sedan knatteligan i innebandy, vilket gjorde mig superduper dötrött.. tur att anton kom hem och gjorde mig glad!

iallafall snodde jag lite bilder av maja, bilder från lördagen alltså




med dessa säger jag, hejdå /malin hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0