hela helgen

hej alla kära 20! helgerna och veckorna bara flyyyger iväg nu förtiden, tänkte ifall ni ville veta. den här helgen har gått så fort att jag knappt hunnit med.. fast jag hunnit med mycket? i fredags hade jag dedär förbaskade matteprovet. kanske jag får g den här gången.. efter skolan var jag, evis o maja och åt inez och tränade muscle pump. mucho bravo kombo. på kvällen var jag med anton. vi såg fille spela hockey och vi hann tillomed film! the darjeeling(?) se den inte! på lördag hann jag med både lite shopping i stan och birsta. skynda hem och skynda till påsen, tjejerna skulle rocka på våningen (som simon o henke fixat jättebra).  jag var bara med liksom, och körde mig dit och hem. sööööndag då, älskade söndag. jämfört med evelina gillar jag söndagar.. då är jag mjukis hela dan. jag ska lära dig att älska som jag!!!!!
 
sedär, det roliga bara swischar iväääääääääääääg

jag har fundilerat på en sak som jag vill ha svar på..... evelina, malin? varför kallas malin för snickarn? tell me

hoppas ni hinner med eran söndag. baj /malin

Kommentarer
Postat av: mp

för att little ulf (papi) är snickare o hon var tvungen att komma på något så hon kunde skilja dej o mej åt malleballe :D

2008-02-25 @ 14:55:14
Postat av: mh

jaha, hon är smart dendär evelina:D

2008-02-25 @ 16:32:31
Postat av: Anonym

ja ibland så får hon till det ;)

2008-02-25 @ 16:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0