lediga dagar

alo-ha
torsdagar är mina lediga dagar, så idag har jag varit ledig. vad ska man egentligen göra då? idag har jag nästan inte gjort nånting förutom att städa och pluggat lite rättkunskap.. fast de kanske är de som är skönt, o inte göra någonting alls alltså. önskar jag kunde få vara ledig imorrn! fredagar är min värsta dag. den ser ut ungefär såhär: börjar 8.10 med rättskunskap, sedan ett stort hål i några timmar och efter den väntan så är det matte c i TRE hela timmar.. inte konstigt man bara vill spy på matteboken!

här kommer iallafall min nya favoritlåt..



o med de säger jag hejdå

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jälva skön låt:D
hihi
I like

2008-02-29 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0