Lördag

Ikväll ska jag äntligen få visa mina skills inom bowlingen! Jag kommer äga ut hela bowlinghallen, allas ögon kommer att vila på mina överlägsna poäng då jag kommer att få strike efter strike efter strike efter....  Passa er tjejer! Lr nått...

Men först kommer lite främmande och det blir myycket god mat här hemma :D nån som blir sugen att komma..?

Btw Malin, så kommer jag aldrig ge upp hoppet om honom! Han kommer att vara min någon gång innan jag dör ;) och snickarn får väl vara med på något hörn hon också om hon vill..... 

Well, well.. Ses i bowlinghallen! / Evelina 


Kommentarer
Postat av: MAJ PAJ

VEM DÅ VEM DÅ VEM DÅ VEM DÅ VEM DÅ. jag blev lixom nyfiken

2008-02-02 @ 19:53:52
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: Evelina

Justin såklart majpaj =)

2008-02-03 @ 16:14:11
Postat av: maj

Men åe. Trode vi pratade om en riktig kille här.. Borde förstått bättre. lycka till

2008-02-03 @ 18:16:11
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0