Problems

Hallådär tjejer och killar! Börjar nu bli enoormt stressad över det här med balklänning.. Min faster ska sy den så jag måste bara ha ett mönster på en superdupersexig/elegant/vacker klänning och ett fint tyg med en fin färg. Mönstret blir nog inte så svårt, finns så många att välja mellan. Men tyget då?? Hur svårt kan de vara att ta in ett fint turkost (stavning?) siden tyg när man driver en tygbutik? Det finns inte ett enda tyg med den färgen som jag vill ha någonstans verkar det som :( Ska iaf ta tag i det där i morgon med maama, hoppas de blir bra!!

Till skillnad från vissa andra (Malin håå, host, Malin pee, HOST) så är jag lite seg med klänningsplanerna.. Men det blir nog bra till slut ändå, poositiva tankar..

Idag har jag varit duktig och städat rummet :D vilket verkligen inte hade gjorts på ett tag.. något man inte märker förrän man kollar lite närmre och börjar lyfta på saker och ting :/ ska iinte låta det gå såhär långt till nästa städning!  

image86
Kanske ska satsa på bar mage till balen? Hahah.. lr inte...


Hade bra så länge, see ya / Evelina












 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det fixar sig ska du se:)
du kommer men största säkerhet bli en av den vackraste på balen ändå;)

2008-02-26 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0