Söndaaaag

Rolig utgång igår med flickorna :) Tack tjejer! Och Grattis Henke och Simon för att ni gick med vinst, myycket bra fest! Långt över förväntan :p tänkte sno lite bilder av Snickarn sen, så alla våra 20 läsare få se hur roligt vi hade igår.. haha.. Och tack Nicklas för skjutsen hem! Very nice :)

Nu är söndagen här igen och jag är fortfarande lika fascinerad över hur snabbt veckorna går.. Jag hatar btw söndagar lika mycket som jag gjort innan, den förbannade dagen..

Jag får drömma mej bort till på onsdag för då tror jag bestämt att en viss Hanna Ångman är på hemgång, någon som är otroooligt efterlängtad! Hoppas hon saknat alla oss här hemma lika mycket som vi saknat henne! Då blir de paarty igen :D om hon vill de vill säga..

Nu är det någon dålig film som väntar, vet iinte riktigt vilken än, men det måste vara någon som man kan somna till :) såå, sleep tight darlings! Kommer tillbaka efter min nap med bilderna! 

Hejpa / Evelina 
 


Kommentarer
Postat av: Prinsessa På Vift På

Kul att du verkar haft det bra :)

2008-02-24 @ 15:22:00
URL: http://Prinsessansspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0