Sport för mig?

Bowlingen gick faktiskt myycket bättre än jag hade förväntat mig igår ;) kanske en sport för mig..? haha.. Malin P blev etta, jag tvåa och blogg-kompisen Malin trea, du va stark i dina försök iaf! Mysig tv-kväll blev de också! Tack för den trevliga kvällen tjejer!

Jag har bestämt mig för att ta ett snack med Malin om vad vi ska skriva om här.. Känner att jag inte har nått roligt att ge alla våra 12 läsare.. Vi behöver något att sätta fokus på, får se vad det kan bli för spännande ;) 

Anywho så väntar en otrooligt god efterrätt på mig nu, nämligen bär med smält choklad och glass!! Yummie.. Hörs nått! / Evelina





 Apropå ingenting så hittade jag denna gamla bild här hemma :) minns du stumpan? haha..

Kommentarer
Postat av: malla

haha jag minns ;) otroliga minnen!

2008-02-04 @ 21:11:14
Postat av: snickarn

riktigt imponerad över din bowling-insats långis! fast tyvärr gick jag om dej! malin hade nog bara en formsvacka :D hihi tack iaf jäntor! laserhallen nästa!!

2008-02-04 @ 21:14:23
Postat av: MAJO

jag vill med på laserhallen och panga på evos! HAOhao

2008-02-05 @ 14:31:09
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: Malin Hå

man blir ju svettig??

2008-02-05 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0