The maan

Wiiie, Biteline är ju bara föör gott.. Efter att jag fått avnjuta en heelkväll där med mina vänninor så känner jag mej riktigt nöjd med dagen :) Börjar känna att mina inlägg bara involverar mina tjejkompisar hela tiden.. Kan de vara så att det saknas en man i mitt liv? I guess he's coming to me soon, at least I hope so... haha

Jag har också avancerat på musclepumpen nu, idag hade jag nämligen dom näst lättaste vikterna! Känner redan hur musklerna sväller, ooh yess ;)

I morrn väntar Björn igen, snälla Kristin lät oss hålla till hemma hos henne :) blir nog rätt många vänninor då, funny ;D Björn är någon som håller mej igång mer än vanligt under veckorna, bara vetskapen av att Björn Gustafsson har ungefär en hel kvart för sig själv under melodiferstivalen varje lördag gör att jag får ännu ett snäppe energi! Han lyser upp hela min tillvaro för tillfället.. Sorgligt när det är slut på turnén! haha... 

image92



Nuu ska jag rösta på www.pemiro.blogspot.com på sundsvalls nyheter så dom blir sundsvalls bästa blogg! Gör de ni med :D 

 Sen ska ja sova, såå... Sleep well / Evelina

Kommentarer
Postat av: Miken

haha, tack för stödet Evelina! :)

2008-03-01 @ 11:50:47
URL: http://pemiro.blogspot.com/
Postat av: snickar malin

björn är vår man, vi kan dela på han om du vill :) och btw, tror inte att du fått muskler försn jag ser dom o du kan brotta ner mej ;)

2008-03-01 @ 12:38:28
Postat av: gabriella

oh my god! det lät lite deprimerande! haha :D ikväll ska vi myysa! ;)

2008-03-01 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0