To faast!!

Jag förståår bara inte hur veckorna kan gå så snabbt?? Man hinner ju inte med sig! Jaja.. det har i alla fall varit en hiimla bra vecka. Tack för den mysiga kvällen i torsdags Palo ;) hoppas att alla ni andra också fick en fin alla hjärtans dag! Fredagen blev också lyckad med studentfest och så, fast förfesten var som vanligt heelt överlägsen, det tror jag att både jag och min kära blogg-vän Malin tyckte :) otroligt skönt att bara få ligga hemma och slappa till bl.a. melodifestivalen i går, alltså dagen efter utgång, med Malin och Gabbie. ( Älskar verkligen Björn G) Synd att söndagen alltid måste komma till slut med plugg och allt... 

Anywhoo så kommer jag med bilder lite senare :D alltid lika roligt med festbilder!

Måste nu studera otroligt intressant svenska där man ska läsa dikter från bl.a. Hjalmar Söderberg och Sven Lindman, ooch kolla på superkända tavlor! YEEAH.. skitkul... Såå, Hjalmar here I come!



C ja / Evelina

Kommentarer
Postat av: malin

vems bilder har du? lägg ut!!!! ;D

2008-02-17 @ 19:21:12
Postat av: masj

JA evis, vad är det för bilder du har?

2008-02-17 @ 21:24:27
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0