Varm choklad, debutbilåkning och nässpray!

Sitter nu här och myser med en varm choklad, något som jag nästan blivit beroende av på sista tiden! Såå goott :) Åkte bil med bloggar-Malin för första ggn idag och vi kom helskinnade in till stan, way to go girl ;) Har också kommit fram till att jag ska vänta med att skriva ett inlägg nu tills jag veet att jag har något roligt att ge er läsare, och dåå när jag väl har har något att ge, då ska det vara storslaget, riiktigt storslaget!

Men nu behöver jag lite hjälp, om det möjligtvis finns någon som har en ide om vad man kan köpa till en tjej som nyss fyllt nitton och som man växt upp med så är de bara att skjuta den iden på mig! Behöver inspiration, bring it om du tror du har den ;)

Måste också bara få hylla nässprayen innan jag går, viilken underbar uppfinning! :D

Hade gött så länge / Evelina

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0