Whata??

Hörde om en man som bestämde sig för att gå ner i vikt. Mannen bodde ute på landet och började promenera varje morgon. Det var vinter och enda lyset han hade var en pannlampa. En morgon när han tog sin vanliga morgonspomenad så hörde han, när han kommit en bit in i skogen, ett knaak alldeles bredvid sig, han vänder sig om och ser en älg stå bara några meter ifrån honom! Mannen blir rädd, men istället för att springa därifrån eller iaf gå därifrån snabbt, så börjar mannen hojta och vifta på sina armar, men det är inget vanligt hoojt, nej nej, han börjar nämligen sjunga "älgarna demonstrerar, älgarna har fått nog, älgarna vill ha trygghet..." och efter någon minut går älgen därifrån.. Vem fan börjar sjuunga när man möter en älg mitt i skogen när det dessutom är kolsvart ute?? Jag skulle tycka det vore väldigt pinsamt om det var min pappa......

En annan av mina bästaste vänner har också en blogg som jag kan garantera är underhållande ;) http://sanbac.blogg.se besök den! 

Have a nice valentines-day! / Evelina

Kommentarer
Postat av: majskolv

AHAHAHHAHAH LENNNART, PAPPA DIN!!! ruuligt brush :,D

2008-02-13 @ 22:13:50
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: malin h

hahahha, evis det var en rolig historia;)

2008-02-13 @ 22:50:18
Postat av: MalinPEEE

hahaha :D me like lenart! saknar stunderna när han brukade komma in på morgonen med fika och sjunga "hallå hallå hallå vad är de som står på, är det frälsningsarmen som är här, o ställer till besvär :D"

2008-02-13 @ 22:57:37
Postat av: Lovisa

hahaha !!
very funny hörre du;)

2008-02-14 @ 13:56:01
Postat av: Lovisa

hahaha !!
very funny hörre du;)

2008-02-14 @ 13:56:19
Postat av: sanna

Haha, ja den va allt bra rolig du! ;)

2008-02-14 @ 14:16:39
URL: http://sanbac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0