hit och dit

evelina och jag som bestämt oss för att lägga ner bloggen.. men så kände jag att jag ville skriva. igen.. kanske jag kan få en ny bloggkompis om inte evis känner lusten igen. det är så tråkigt att blogga ensam...?

jag är mitt uppe i min två-veckor-i-sträck-utan-EN endaste ledig dag. men jag är flexibel och lyckas vara med min pojkvän och mina flickvänner på minsta lediga tid! tillexempel bjuder majsan på lyxiga kräftstjärtar när vi slutar jobbet. som en kärlekssaga, hon är bra min vän maja.

imorgon håller vi alla tummarna för dåligt väder. för om det blir det får vi nämligen klämma ihop oss i hannas lilla lägenhet. blir det finväder åker damerna till amandas stuga, och jag och hannsing får festa själva.vinpimpling med bara hanna och mig är jag alltid den svagaste länken.....

jag är också lite avis på min pojke idag också som varit och sett lasse i göteborg. han sa de var braa-a

godnatt på er några få som fortfarande läser nångång! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp bort evelinas huvve på bilden så är jag med i leken!!

2008-07-12 @ 15:58:14
Postat av: Anonym

de var jag malin så du vet malin

2008-07-12 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0