you might be a big fish

ahhh vädret är verkligen nånting som är emot mig. eller är det mina jobbtider kanske, spelar ingen roll. iallafall hade jag tänkt ut o traska en sväng igår efter jobbet. då började det regna. så mamma och jag åkte på stan och när vi kom hem tänkte jag att jag skulle gå ut.. då började det regna. idag efter jobbet tänkte jag ta en prommis. och det har varit superfint heela dagen. men när jag kom hem började det regna. igen. såklart. sen när jag och anton åkte in till stan slutade det. ni vet, soolklart men nu vet jag. nån vill att jag ska bli en större version av malin. imorgon vet jag en som tar på sig storstövlarna iallafall


kanske jag ska gå till tynderö imorrn?

 

jag har sagt det förut och jag säger det igen: chris martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0