åldersnoja??

nu var det typ hur länge sen som helst jag skrev ett inlägg här. ett sånt här med text alltså. men jag har liksom inte haft tid. det har hänt så mycket roligt.. .......................... ungefär det här:
- fest i tordags
- fest i fredags
ser ni vad jag har haft fullt upp?

jag fick en massa fina presenter av mina kära vänner. tack ännu en gång för dom, som tack fick dom god mat och en rolig fest! hoppas den var rolig iallafall?

jag har inte så mycket att skriva.. en liten nyhet är ju att jag har blitt mörkhåret. känner mig naturlig. sist jag var naturlig var i ganska liten ålder. kolla här:
jag ställer mig frågan VARFÖR jag inte ser ut att åldras sen NIAN? jamena kolla skillnaden ante, nikke och jeppe i bakgrunden? ni ser också att jag hade glasögon på den tiden, nu använder jag bara linser ;) och det här måste vara vad en del kallar min svartrockar period? eller?


Kommentarer
Postat av: Mallball

haha tro mej, du har förändrats :D och det var en rolig fest, spec slutet ;)

2008-03-24 @ 23:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0