Birthdays :)

Nu är de super många födelsedagar på gång, så nu kommer de bli super mkt tårta också! Mmmm.. Vem orkar bry sig om tänderna när det är fördelsdagar? (inte jag) ;)

Först i morgon fredag så fyller min äälskade classmate Alexandra år, sedan på tisdag  så är de min käära blogg-kompis Malin som fyller år, GRATTIS kära vänner :D

Och sedan på lördag, sist men absolut inte minst så fyller JAG år!! Wiie, hela nitton åår....... Tråkig ålder, varken byxmyndig, myndig eller sprithandlingstillåten, men jag är super glad ändå! Så denna vecka kommer att bli fylld av sång och glädje, blommor och blad!  (presenter?)

Hoppas ni får en lika lycklig vecka som vi kommer att få dear readers :) Nu ska jag sova för jag är helt slut efter att ha degat hemma hos Malin pe hela kvällen lång... Det tar verkligen på krafterna :p

Sov gott, igelkott / Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0