blä på sjukdomar

jag som hade hoppats på en sjuk-friperiod ett tag nu, men så icke. jag blir nästan bara sjuk när det är nånting som ska hända. när jag var yngre blev jag bara sjuk under cuper och resor och sånt där annat kul.. och nu är det ju liksom lov, med en massa jobb (som är förjävla roligt), men alltså, det är ju skönt o vara frisk.. det var det jag ville komma fram till. men, sjuk hit o sjuk dit, nog om det va!! tänkte ändå bli helt frisk tills imorgon.

inatt sov jag ungefär tolv hela timmar. somnade vid tolv och vaknade vid tolv. det var bra så jag fick sova av mig febran. senså gjorde jag nytta och städade i fyra timmar... jag vet, det tar tid när man är hängig. jag jobbade ändå, var ju trots allt bara fyra timmar. ville ju vara med älskling när jag kom hem men.. den här förkylningen vet ni.. det gick inte som jag ville! :( så jag fick vara med familjen! 

-akke i sthlm sommar07                             -snygga katter, halloween07 
image100image98

.. . . .  .på återseende /malin

Kommentarer
Postat av: lilla katten på högra sidan

Krya på dig tils ikväll nu då lilla flicka! Jag är fetpepp :D

2008-03-08 @ 12:01:16
Postat av: malin till malin

men det är ju sanna dummer

2008-03-10 @ 08:25:41
Postat av: dummermalin

har aldrig varit bra på höger o vänster, smartis!

2008-03-10 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0