Blueberry-ass

Bränt hår är nog den äckligaste lukten ever! Jag har badat med ljus på kanten av badkaret, och mitt hår började brinna!! Blev dock ingen större skada.. hoppas jag.. :/

Fick fina paket i helgen :) blev superglad! Jag älskar att fylla år!!
 
En annan sak jag fick under helgens bravader var ett blåmärke meellan skinkorna! Hur fan lyckas man?? haha.. Men det är faktiskt inte som de låter, jag ramlade i en trappa och studsade på min stackars lilla stjärt flera trappsteg ner.. pain! Fick även blåmärken på foten och armen av detta fall, smidigheten märks verkligen! Jaag tror jag kommer att vinna vighetstävlingen, heelt klart!

Nu ha ja inge mer roligt att berätta så vi hörs folket! / Evelina


Kommentarer
Postat av: tjejen på övre vägen

det roliga är att du ramla i nyktert tillstånd ;)

2008-03-23 @ 19:49:43
Postat av: malin på krokvägen

hon ramlade ju inte, jag vet exakt vad som hände;)

2008-03-23 @ 20:25:32
Postat av: Evelina

Säften krok-malin!! haha.. ´ja va såå nytker man kaan vara, och du va inte ens DÄR! :p

2008-03-23 @ 21:49:43
Postat av: Maja i centrum

hahaha jag vet också vad som egentligen hände

2008-03-24 @ 20:00:35
URL: http://majaj.blogg.se
Postat av: Sanna bredvid sibylla

Pinsamt evelina att låssas som om du inte minns vad som egentligen hände! ;)

2008-03-24 @ 22:52:39
URL: http://sanbac.blogg.se
Postat av: skogsmalin

hur förklarar du HÅLET i strumbyxorna eve? MELLAN skinkorna? :p

2008-03-24 @ 23:30:28
Postat av: Evelina

Ibland finns de saker här i världen som inte går att förklaras helt enkelt, men om de nu är så som ni tror mina bästa vänner, så vill ajg gärna få en förklaring av eer vem som skulle ha gjort de hemma hos kristin?? eftersom de bara var hon, jag och amanda där!! ingen av dom har de som behövs för att er lilla förklaring ska gå i bruket, de ska va att de va katten lr nån av hästarna på gården som gjorde de då.... :O GE UPP!!

2008-03-24 @ 23:47:41
Postat av: mal

gusten såklart

2008-03-25 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0