counting down the days

just vad jag gör. för vet ni allihopa som tar studenten i år? idag är det nämligen (bara!) 100 dagar kvar till studenten! ye ha


så.. över till mitt lov. jag är inte död utan jag lever ut det i något slags mönster, typ: jobb, anton, sova, jobb, anton, sova, jobb, lite mer jobb osv. jag ser mönstret
men ikväll har jag hunnit med att gå på träningen som slutade med att vi inte hade någon, så jag åkte till anton och åt nybakade bullar. mumma.. annars på lovet har det hänt extra något roligt, och det är att hanna kommit hem! vet ni vad glad jag är! en annan rolig grej som händer på lovet är att vi ska på kent.. fast det har evelina så duktigt redan berättat om, hon är alltid först med det senaste. ;)
nu har jag ingenting mer intressant att berätta om, om ni inte vill veta nått om mitt jobb? typ vilka tider jag jobbar och så?? verkligen superkul!

jag kan också berätta att min kompis evelina aldrig skulle kunna bli nunna, hon syndar på tok för mycket


nä ikväll blir det tidig säng, ska jobba morgon till fyra imorrn. so
goodnight
/malin

Kommentarer
Postat av: Evelina

heeejhej... de va PÅ TOK för längesen jag syndade..........

2008-03-05 @ 23:14:52
Postat av: majaj

HEJA jag kanske också ska ut åp lördag huhuhuhuhihihaihehehe

2008-03-06 @ 20:15:11
URL: http://majaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0