Gott, gott sa gumman..

Heejdär!
Igår jobbade jag och åt en massa timråpuckar, muums! Nu ska jag åka till min syster och fika med moster och morbror med respektive, då jag kommer att äta tårta ooch paj med vaniljvisp, MUUUMS!! Jag älskar goda saker som tårta, paj och timråpuckar...

Men jag har börjat fått lite tvångs, jag börjar bli rädd om mina tänder. Tänk om jag får värsta hålen för att jag äter så söta saker varje dag (de blev varje dag på lovet också) och tänk om jag tappar dom när jag är typ 25 lr nått!? Fyyy va hemskt.. ska sluta äta sådär onyttigt nu, sista dagen idag! Sedan är det färdigätet, i alla fall på vardagarna :) på helgerna kommer jag aldrig kunna hålla mig.. :p


image108


Nu väntar pajen, ha en bra kväll aaalla underbara läsare! Själv ska jag ge lite kärlek ikväll till min älskade syster.........  / Yours truly Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0