Haalleo

I förrgår ringde de på min telefon och när jag svarar så är de en suuper ljus röst som säger att han heter Anton och att han bor inne i stan och att han har byggt en liten koja där. Jag tänkte på en gång, men busring till nån annan jävla snorunge. Sedan fortsätter den super ljusa rösten att förklara att han skulle gå ut och kolla till sin koja tidigare samma dag och att han då hittade en plånbok där det fanns kort som det stog Evelina Högstedt på.
Hoppsan tänkte jag.
"Saknar du din plånbok?" frågar han snällt. 
"Ja, det gör jag faktiskt" sa jag och skäämdes över mina tidigare tankar om denna söta pojke.

Han gav mig adressen och jag fick åka in och hämta plånboken dagen efter, dags att sluta vara så enoormt slarvig kanske? Kanske....... Anton är åtta år och bor på södra järnvägsgatan. Han är den absoluit sötaste åtta-åring jag någonsin träffat!! Tusen tack Anton.. Haha..

I helgen har jag fullt upp, det är jobba hela dagen och kvällen i morrn, projektplansplanering och myskväll med tjejerna här hemma på lördag och plugg heeela söndag. Och helgen kommer tyvärr gå precis lika fort som alla andra helger! Det suger  balle som snickarn så fint brukar säga!

Hade super kära läsare / Evelainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0